ערכת תפילין לבר מצווה – איך עושים את זה?

הילד שלכם הופך לאדם בוגר? זה בדיוק הזמן לרכוש עבורו ערכת תפילין כשרה שתשמש אותו לכל חייו. במהלך חייו יקבל ילדכם מתנות רבות ובעזרת השם יזכה להשיג הרבה מאוד הישגים נוספים – אבל אין הרבה זיכרונות שילוו אותו למשך כל חייו, כמו ערכת התפילין שהוא זוכה לקבל בגיל 13.

ערכת תפילין לבר מצווה כוללת לא רק תפילין אלא גם טלית – וזו למעשה המתנה הגדולה והמכובדת ביותר שהילד שלכם יכול לקבל לקראת נשיאה בעול המצוות.

רכישת ערכת תפילין לבר מצווה באתר קודש נט

לכל אחד מאיתנו יש חשש מסוים כאשר הוא רוכש מוצרים באינטרנט, היות וההיסטוריה של העת האחרונה כוללת הונאות אשראי כאלו ואחרות שכולנו היינו שמחים להתחמק מהן.

אולם כאשר אתם רוכשים ערכת תפילין לבר מצווה מאת קודש נט, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאתם בידיים טובות. האתר שלנו מאובטח וכל הפרטים שאתם מכניסים אליו בעת הרכישה אינם נשמרים באתר וכמובן לא זולגים לאף מקום אחר. הרכישה דרך האתר היא קלה ומהירה, אתם יכולים לבחור את הערכה המתאימה לכם מבין מגוון רחב של מוצרים והכל כמובן במחיר משתלם במיוחד.

מחיר מנצח רכישת ערכת תפילין לבר מצווה ללא פערי תיווך

אחד הדברים שמייקרים את המחיר לא רק כאשר אתם רוכשים מוצרי קדושה אלא בכלל המוצרים הם המתווכים שבדרך. אם ניקח כמקרה מבחן את התפילין, כאשר אתם רוכשים מאיתנו אתם מקבלים אותם ישירות מהרב מימון שושן, סופר סת"ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל. אתם למעשה לא צריכים לשלם על כל התחנות והמתווכים שהתפילין עוברות – בדרך כי הן מגיעות אליכם ישירות מהרב שמייצר אותן וכך אתם למעשה חוסכים פערי תיווך רבים.

למחיר יש השפעה גדולה על ההחלטה היכן לרכוש את הערכה לבר מצווה, אנחנו בטוחים שאצלנו תקבלו את המחיר הטוב ביותר.

אספקת ערכת תפילין לבר מצווה לכל חלקי הארץ

אנחנו עובדים בפריסה ארצית ואתם למעשה מרוויחים ובגדול. העבודה שלנו היא מהצפון ועד הדרום וזה אומר שאם אתם מזמינים ערכת תפילין לבר מצווה דרכנו היום אתם כבר מחר מקבלים את הערכה שהזמנתם עד פתח ביתכם ובכלל לא משנה היכן אתם גרים. אנחנו מבטיחים לכם אספקה מיידית כדי שלא תצטרכו להמתין יותר מדי ותוכלו להתכונן יחד עם בנכם ליום הגדול בראש שקט.

עוד נקודה חשובה לא פחות היא שאנחנו עובדים עם כל המגזרים וזה אומר שלא משנה לנו אם אתם חילונים, דתיים, חרדים או שאתם בכלל מקבוצה אחרת ביהדות – אנחנו נשמח לשרת אתכם נאמנה ולהעניק לכם את מבוקשכם.

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם על הנחת וקניית תפילין? ניתן לשלוח לי הודעה באימייל או בוואטספ ואשמח להשיב

אימייל: kodeshnet@gmail.com

להתייעצות בוואטספ לחצו כאן>>

הרב מימון שושן,
סופר סת”ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל
ומנהל אתר “קודש נט” – למכירת תשמישי קדושה