קודש נט – חנות אינטרנטית מומלצת לתשמישי קדושה

רשמת תפילין בגוגל, מה עלה לך בדף תוצאות החיפוש? מסתבר שאתה מגיע לאתר קודש נט. אכן, מדובר על אתר מוביל ומשמעותי מאוד עבור כל יהודי שמחפש לרכוש תשמישי קדושה. "אני מוכר כל מה שיהודי צריך, משלב הלידה וגם נר סולארי למצבה, החל מכריות לברית, המשך בערכות לבר מצווה, ואביזרים נדרשים לחתונה כמו כוס לשבירה ועוד הרבה יותר" כך מספר הרב מימון שושן.

איך הכול התחיל?

"אני סופר סת"ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית, החלטתי לצאת מהגבולות הגיאוגרפיים שלי, ולהרחיב את מעגל הלקוחות לכל מקום באמצעות אתר אינטרנט. כאן בקודש נט אני מציע מגוון נרחב של מוצרים מלבד תפילין ומזוזות, ומאפשר לכל לקוח בכל מקום לערוך את הקניה שלו כמו שנוח לו. ניתן להזמין ישירות מהאתר ולשלם באמצעות הממשק המאובטח, ניתן גם ליצור קשר טלפוני ולקבל הכוונה וייעוץ מפורטים לקראת הקנייה."

לקראת בר מצווה, מה המענה שאתה נותן?

"אנשים פונים אלי שבוע לפני הבר מצווה, תשמע, אני צריך תפילין. אני ערוך לפניות האלו, יש לי למכור ערכות מיוחדות לבר מצווה שכוללות תפילין, טלית, נרתיק, כיפה, סדר הנחת תפילין ואפילו דרשה לבר מצווה. כך שבקנייה אצלי יוצאים עם ערכה מושלמת שכוללת כל מה שצריך, אפילו מראה קטנה שניתנת כשי לחתן הבר המצווה."

איך מקבלים את המוצרים?

אז חיפשנו תפילין, הגענו לקודש נט, דיברנו או הזמנו באמצעות האתר, איך המוצר מגיע אלינו? "אנו שולחים את המוצרים שנרכשו עם שליח עד לבית הלקוח. מה שמסביר את האפשרות שלנו לספק מחירים משתלמים, התפילין מגיעות הישר מסופר הסת"ם לידי הלקוח, ללא פערים מיותרים שמייקרים לנו את המוצר."

מיהו קהל הלקוחות שלך?

אתר קודש נט צבר לעצמו מוניטין ומעגל הלקוחות הרחב רק ממשיך להתרחב. "אני ספק של משרד הביטחון, מוכר לצבא, למשרדי ממשלה, לחברות היי טק וכמובן לאנשים פרטיים. למעשה כל מי שמחפש לקנות תשמישי קדושה שעונים על כללי ההלכה, ולקבל שירות מהיר, מענה מותאם ובמחירים משתלמים מגיע אלי."

תוכל לשתף אותנו בסיפור מיוחד או אירוע מרגש?

"דרך האתר מגיעים אלי מגוון לקוחות שמחפשים תפילין. באחד הימים פנה אלי חייל שביקש לקנות תפילין לעצמו. במהלך השיחה הסברתי ועניתי על שאלות שהוא שאל, ואז הוא משתף אותי שהוא נמצא כעת בתהליך גיור."

"לקוחות רבים מוצאים בי כתובת לקבלת מענה לשאלות והכוונה בכל נושאי הסת"ם, קביעת מזוזות, הנחת תפילין ועוד. כך הם חשים שיש להם כתובת בה הם מקלים ליווי ומענה בכל מה שקשור לשלבים המשמעותיים שהם ניצבים בפניהם כיהודים."

מהם היתרונות שנהנים מהם הלקוחות באתר?

לקוחות קודש נט נהנים מכל היתרונות במקום אחד. כי האתר הוקם ממקום שמבין את הצורך שקיים, מרצון לספק מענה אופטימלי לכל לקוח באשר הוא לפי אורח החיים שלו ובהתאם לצרכים שלו. גם המחירים זולים ללא מתחרים כיוון שהם מגיעים הישר מסופר הסת"ם אל הלקוח בלי פערי תיווך עבור חנויות. גם המבחר נרחב ויש שלל מוצרים מכל הסוגים, גם ניתן לרכוש ערכות מוכנות שכוללות כל מה שצריך בהתאם לשלב בו ניצבים, תקבלו גם פריטים שאולי לא חשבתם עליהם או שאפילו לא ידעתם שאתם צריכים אותם. והכי חשוב – הכול מגיע עד אליכם במהירות מהירה.

לדעת וללמוד על תשמישי קדושה

מלבד לכל אלו אתם מוזמנים להיכנס לאתר קודש נט כדי להחכים ולהרחיב את הידע שלכם בכל מה שקשור למזוזות, לתפילין ולכל תשמישי הקדושה שמלווים אותנו כיהודים מאמינים.

 

בברכה,

הרב מימון שושן, סופר סת”ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל

טלפון 050-8581833

מייל 5396884@gmail.com

קישור לאתר קודש נט