קניית קלף למזוזה

קניית קלף למזוזה

כל יהודי יכול לספק לביתו הגנה ושמירה מיוחדת. זו שמירה מעולה אשר מגנה על הבית, על הרכוש, על המשרד ועל העסק. לא מדובר על מצלמה או מערכת אבטחה, לא טכנולוגיה ומחשבים אשר עלולים לאכזב… כי אם על מזוזה! מזוזה הינה תשמיש קדושה לא גדול אשר קובעים אותה על המשקוף כפי שכתוב: "וכתבתם על מזוזות ביתך ובשעריך". כאשר יהודי נכנס או יוצא מהפתח של הבית הוא מנשק בחיבה את המזוזה הקדושה אשר מהווה חלק בלתי נפרד מהבית שלו!

שומר דלתות ישראל

שומר דלתות ישראל – בורא העולם, הוא זה שמספק את ההגנה הטובה ביותר מפני כל נזק ואויב. הוא כל יכול וברצונו מתרחש כל אירוע בעולמנו. המזוזה הינה תשמיש קדושה אשר בתוכה כתובים על גבי קלף פרשיות קריאת שמע. את המזוזה קובעים על המשקופים של דלתות ושערים. על חלקה החיצוני של המזוזה חקוקה המילה ש-ד-י שהיא שם השם. ראשי התיבות של מילה זו היא "שומר דלתות ישראל" ואכן, המזוזה משרה תחושה של שלווה ורוגע, כי אנו יודעים שבורא העולם מגן עלינו מכל רע וביתנו שמור מהמזיקים.

איפה קונים קלף למזוזה?

המזוזה הכתובה על קלף נמצאת בתוך בית מזוזה – זה חלקה החיצוני אשר ניכר לעין. בית המזוזה עשוי להיות מפלסטיק, עץ או כל חומר אחר. אך החלק המרכזי של המזוזה הוא למעשה הקלף אשר נמצא בתוך הקופסה הזו. הקלף מגולגל בתוך שקית ניילון לשמירה על אטימות מלאה, ואותה מכניסים אל תוך הקופסה המתאימה בגודלה לגודל הקלף. את החלק החיצוני ניתן לקנות בכל חנות תשמישי קדושה ואפילו כלי בית. אך את החלק העיקרי – הקלף, ניתן לרכוש רק במקומות מסוימים. שכן מדובר על פריט אשר נכתב בכתב ידו של סופר סת"ם, על פי כללים מדויקים המובאים בספרי ההלכה. ורק סופרים מומחים אשר למדו את רזי המקצוע ואת כל פרטי ההלכות יודעים כיצד לכתוב את המזוזה כהלכה.

לקנות – קלף למזוזה בקודש נט!

אם הנכם חפצים לרכוש מזוזה אותה תוכלו לקבוע על המשקוף, הנכם מוזמנים להכיר את אתר קודש נט. מדובר על אתר מתקדם ונוח בו מוצגים מגוון רחב של מוצרים ותשמישי קדושה למכירה. בין היתר מוצגות גם מזוזות כשרות או מהודרות אשר נכתבו על ידי סופרי סת"ם מומחים. כאשר הנכם מבצעים רכישה בקודש נט אתם יכולים להיות בטוחים כי הנכם מקבלים מוצר כשר אשר נכתב כיאות ועל פי ההלכה. את המזוזה הנכם מקבלים מוכנה – מגולגלת בתוך הניילון ובתוך בית המזוזה. מה שנשאר לכם לעשות – זה רק לקבוע את המזוזה בברכה על המשקוף. "ברוך אתה… אשר קדשנו במצוותיו וצוונו לקבוע מזוזה"

בית מזוזה – עיצוב ויופי לבית היהודי

בקודש נט תוכלו לבחור גם את בית המזוזה. ניתן להתרשם ממבחר רחב של בתים מעוצבים משלל חומרי גלם. אלומיניום, עץ, זכוכית ועוד. הבחירה הזו מאפשרת לכם להפוך את המזוזה לחפץ נוי, אשר מלבד למצווה אשר הנכם מקיימים באמצעותה, ולצד השמירה אשר היא מספקת לכם, היא מוסיפה גם יופי ועיצוב בסגנון ובטעם שלכם.

בואו להיות מרוצים ממוצרים מעולים ושירות מושלם!

אנחנו בקודש נט עמלים לספק ללקוחות מענה מושלם ומותאם היטב לצורך שלהם. חשוב לנו שגם אתם תהיו מרוצים כאשר הנכם נכנסים לאתר לרכוש מזוזות. ואכן, המוצרים שלנו ברמת איכות גבוהה מאוד, והשירות מעולה. לאחר ביצוע ההזמנה תקבלו אישור כתוב, ולאחר זמן לא רב יגיע השליח עם המוצרים אותם הזמנתם אליכם לבית.

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם על מזוזות? ניתן לשלוח לי הודעה באימייל או בוואטספ ואשמח להשיב

אימייל: kodeshnet@gmail.com

להתייעצות בוואטספ לחצו כאן>>

הרב מימון שושן,
סופר סת”ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל
ומנהל אתר “קודש נט” – למכירת תשמישי קדושה