קניית תפילין לבר מצווה ישירות מהסופר

גיל שלוש הוא גיל בעל משמעות יהודית עמוקה. בעוד שבכל יום הולדת אנחנו מציינים בשמחה שנה נוספת של צמיחה – במסיבה, ממתקים, מתנות וחברים. הרי שכאשר מגיע הנער לגיל שלוש עשרה הוא חווה מעבר משמעותי בחייו. מילד חסר אחריות אשר אינו מחויב בכל המצוות, הוא הופך להיות נער אשר מבחינת החיוב שלו הוא כמבוגר לכל דבר ועניין. מעתה ואילך הוא מחויב בכל המצוות, והמצווה הבולטת אותה הוא יתחיל לקיים מעתה ואילך היא מצוות הנחת תפילין. כך שמסיבת הבר מצווה זו לא מסיבה של מה בכך, כי אם נקודת מפנה בעלת משמעות רבה לנער אשר מקבל עליו את נועם עול המצוות.

על מצוות תפילין

מצוות תפילין היא מצווה שמקיימים אותה בכל ימות החול, בתפילות שחרית קושרים את הרצועות ומניחים את התפילין על המצח – בן עיניך, ועל היד. למצווה זו יש הלכות שונות אשר מגדירות בצורה מדויקת כיצד מקיימים את המצווה לפרטיה. מצוות תפילין מבטאת את הקשר בין היהודי לקונו. ובמהלך התפילה מצרפים בקשה – ומשפע מצוות תפילין יתמשך עלי להיות לי חיים ארוכים ושפע קודש.

לקנות תפילין לחתן בר המצווה

לקראת יום ההולדת השלוש עשרה יש להיערך בצורה מיוחדת. מלבד לחגיגה ולמסיבה הגדולה אותה הנכם מתכננים, חשוב לשים לב גם להיערכות הרוחנית של היום הגדול הזה. מדובר על הכנה של הבן וכמובן הכנה לקראת המצווה המיוחדת אותה הוא עומד לקיים – מצוות תפילין. לצד לימוד ההלכות הנוגעות למצווה יש להצטייד כמובן עם זוג תפילין כשרות או מהודרות לברכה.

קודש נט – המקום שלכם לקניית תפילין

אם אתם מחפשים לרכוש תפילין הנכם מוזמנים להכיר את קודש נט – האתר המקוון בו מוצגים בפניכם, הגולשים, שפע של תשמישי קדושה ומוצרים שכל יהודי צריך אותם. בין היתר ניתן להזמין אצלנו גם תפילין.

מה מיוחד ברכישת תפילין באתר קודש נט?

הייחודיות של קודש נט מתבטאת במספר נקודות:

  1. אתר מתקדם ונוח – ראשית יש לציין כי מדובר באתר מקוון מתקדם ונוח מאוד. מה שלא מאוד נפוץ בתחום של תשמישי קדושה.
  2. מגוון רחב של מוצרים – ברשותנו מגוון רחב של מוצרים המוצעים למכירה. אותם תוכלו לראות בעת שהנכם מדפדפים באתר. לצד תפילין ומזוזות ניתן למצוא גם מוצרי יודאיקה, מוצרים לבית כנסת ועוד.
  3. משלוח ישיר ומהיר – כאשר הנכם מזמנים מוצר כמו תפילין באתר קודש נט אתם יכולים להיות בטוחים כי לא יעבור זמן רב, והמוצר אותו בחרתם מגיע אליכם. שליח אמין ומהיר יעביר לכם את המוצר אותו רכשתם.
  4. תפילין ישירות מהסופר – קודש נט מספקת ללקוחותיה תפילין ברמות כשרות שונות. התפילין מסופקות ללקוח הישר מהסופר אשר עמל על כתיבת הבתים על פי הנדרש בהלכה.
  5. מגוון מוצרים – לצד זוג התפילין אותו יניח חתן המצווה ניתן למצוא אצלנו מגוון מוצרים משלימים אשר ימתיקו על החתן את המצווה. נרתיקים מעוצבים, תיקי תפילין נוחים, סדר הנחת תפילין מהודר ועוד כהנה וכהנה. רכישה בקודש נט מאפשרת לכם לקבל לידיכם את המוצרים הרצויים אשר ילוו את הנער מעתה והלאה במשך השנים הבאות עליו לטובה.

נוחות – מהירות – איכות

קודש נט שמה לעצמה מטרה לספק לכל לקוח מענה מושלם שמתאים לצורך שלו. ניתן להתרשם ממבחר רחב של מוצרים, להזמין בקלות ובמהירות את התפילין ואת יותר המוצרים הרצויים לכם. ולהיות בטוחים שלא יעבור זמן רב והתפילין כבר נמצאים אצלכם! הצטרפו ללקוחות המרוצים של קודש נט שממליצים על חווית קניה נהדרת!

לא מצאתם תשובה לשאלה שלכם על הנחת וקניית תפילין? ניתן לשלוח לי הודעה באימייל או בוואטספ ואשמח להשיב

אימייל: kodeshnet@gmail.com

להתייעצות בוואטספ לחצו כאן>>

הרב מימון שושן,
סופר סת”ם מוסמך מטעם הרבנות הראשית לישראל
ומנהל אתר “קודש נט” – למכירת תשמישי קדושה